......

Kvällen har varit lugn på det sättet att vi inte har gjort något. Det blev beställningsmat idag o det blidde Thaimat.. Inte så gott som jag trodde det skulle vara men vi slapp laga middag iallfall. Skönt!

Vi har försökt somna vårt hjärta sen kl 20 i kväll men inget funkar, ingen välling vill han heller ha. Febern låg på 39,1 så han har fått panodil.
Ringer bvc i morgon och ska rådfråga hur vi ska göra. Plus hur vi ska göra om vi ska testa om han är gluten allergisk.

Är jätte trött så jag hoppas att änglen snart somnar så jag får lägga mej med min bok o läsa lite. Den är ju så bra!

Vi hörs!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Nu så är vi hemma, allting var bra och det är en lättnad!

Tror inte att man hade fått sova något inatt om dem inte hade bett oss komma in, men nu så får vi bara vänta och se, som sagt 2 veckor kvar till BF men det kan vara mer. Hur har er kväll varit? Kramar

2009-06-07 @ 22:36:19
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Lina - mamma till Fabian.

Nej men jag tycker faktiskt det har varit riktigt dålig information om detta valet, har man velat veta något har man fått ta reda på det själv. Riktigt dåligt av dem faktiskt, om de nu vill få folk att rösta. Jag vet knappt vad det innebär att rösta till EU om jag ska vara ärlig. Mer än att de ska representera Sverige då alltså. Men men, nu blev det som det blev. Nästa val vet jag iaf vad det handlar om ;)



Hehe det kommer tids nog :) Njut medans han inte klättrar runt, det hade jag gjort :P De är överallt och ingenstans på samma gång när det väl har börjat, haha.



Söt han var din Theodor :)

2009-06-07 @ 23:58:59
URL: http://kvadratmeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0