Boken

Hej!
Fick läst lite igår men har inte kommit så långt än.. 2 på dagar så e jag på sida 80. Det är lite för mej som brukar läsa ut en bok på en kväll.. Haha
Men sen man fick barn så e det inte lika enkelt att koppla av och få läsa. Man får ta den tid man får =)

Nu så ska vi iväg o kolla om vi hittar en resesäng på Babyland, får inte kosta allt för mkt men det får gå ändå!
Imorgon är det fest hemma hos mamma och Pappa.
Jag ska cykla dit med Theodor och Jonas ska åka rollerblades eftersom han ej har en cykel.. Ska bli roligt med hela familjen samlad! Och jag o Jonas ska stå för efterrätten! Mums.
Hoppas ni gillar frukt, märnger och glass =)

Sofie: Ja jag e hemma ikväll, jonas ska jobba.
I eftermiddag kör jag nog bara till mamma och pappa en sväng men sen är jag hemma. Annars ring på min mobil!

Nu väntar min lilla familj!

Undrar när jag ska kunna kalla oss Familj Hoffström eller Sjöstrand?

Jag vill ju att hela familjen ska heta samma namn!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0