trött

jag vet att jag tjatar men jag e så trött att jag inte finner någon ro att skriva nu... Så fort jag får ro så kommer jag tillbaka så ge inte upp hoppet!ja

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Du tjatar inte gumman, man får vara trött. Och när du orkar att blogga igen,så är vi här och läser :) Ta hand om dig.

Kramiz

2009-07-21 @ 12:04:17
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej o Hopp.

Var upptagen hela dagen idag, massa köraden nu inför syrrans flytt. Dax igen i morgon, gardiner, rullgardin och matta på jysk, ska möta mamma o carro i Lödde sen ska jag o micke ner till Malmö och skriva papper på lån.



Usch vad veckan springer,

Ta hand om dig o bebisarna.



Väntar spänt på bilden på Theo i Stolen :)

När skulle ni på kalas till natta?



Kramissssss

2009-07-21 @ 23:30:30
Postat av: linda

hej du tjatar inte..jag förstår att du e trött.

en fråga har du läst inläget i min blogg till dej? kram

2009-07-22 @ 09:47:43
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan! Sem var härlig och helt underbar! Nu försöker jag ta igen mig i alla bloggar ;) Haha. Hur är allt med er då? Jobbigt att du är så trött, så var jag med i början :( Hoppas det snart släpper. Grattis Theo i efterskott! :D Hoppas dagen var fin, eller hur blev han så stooor över en natt? :) Hi. Ha det gott, kramar.

2009-07-22 @ 12:03:18
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0