trotsåldern?

Japp, jag e helt säkert att 1års trotsen har kommit på Theodor nu..
Varje kväll tar det nästan 2 timmar mer eller mindre att få honom att somna.. Idag började vi inte förrens 20,15, blev en kvällsrunda innan som drog ut på tiden.. Underbart väder nu när det e svalare ute.. tycker vi..
Än så länge har han inte somnat, o som det känns så tar det ett tag till..
Igår höllt han på från 20.00 till 22,30 innan han sov..
Jag älskar min son över hela världen men snälla hur ska jag göra för att få honom att sova? Jag e oxå trött om kvällarna..


Idag har vi varit på hörbymarknad, varmt som attans o det var jobbigt att gå där så det blev en snabb runda.. Sen har vi bara varit hemma o packat, o packat..
Ska ner och slänga en massa saker i miljöhuset sen.. här har det rensats =)

Nu är det unga mödrar på tvn o efter det blir det kanske en film.. Om jag får se den i fred vet jag inte..
Ska försöka ge theodor mer vällning nu för se om det e det som är problemet!

Diana, vi saknar dej oxå!!
Molly,Nelly och Dizzy hälsar till matte och husse =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: malin / TvillingMamma/

hehe jaså??^^ Bor ni oxå i Landskrona?:).hehe vad roligt:).. Vi bor på öster /gjörloffsgatan 132 exakt^^ Nidå?:)..Åh märker han har kommit i trotsåldern nu:( Inget roligt det!.prövat läsa gonatt saga/ spela gonatt skiva?:).Åh bara ignorera han? åh om ( han går upp ur sängen så bara gå in lägg han i sängen,bädda ner han sen pussa han gonatt och säg gonatt gubben sov gott så ses vi imorgon igen mamma/pappa älskar dig.:9 Funkar perfekt för mig då:)..^^ Dock inte lika bra nu:).hehe.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0