nervös

Man har gått igenom detta en gång innan... en första graviditet! Nu är jag inne på min andra och jag e lika nervös som jag var när jag väntade Theodor. Är så rädd att något ska gå fel...
Jag känner inga som helst symptom på att jag e gravid, vilket jag gjorde när jag väntade Theodor. Hur länge ska jag behöva vara nervös på att om något skulle vara fel? Jag älskar ju redan denna lilla lilla bebis, ser fram emot att få hålla honom/henne i min famn.!
Väntan är otroligt lång men jag vill veta så allt e bra... Ska på UL  den 3 Augusti i Malmö.. Då förhoppningsvis får vi veta om allt e som det ska vara.

Ni som läser som har barn, hur mådde ni  under era graviditeter?

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Jag kan inte sätta mig in i hur det är och vara gravid, då jag aldrig varit det. Men jag tror att allt är bra med både dig och den lille. :) Det är nerverna som spökar med dig.



Jag ser framemot och få se den lille när han/hon kommer till världen. :)

2009-07-05 @ 11:28:56
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Malin

Allt är säkert jättebra! Jag mådde toppen, aldrig mått bättre, under min graviditet :) Började använda mammabyxor tidigt, men det var nog med det enda tecknet där i början, eller ja, att jag var KONSTANT trött med. Haha, ikke social mot stackars Johan ;) Haha. Men du ska se, att snart börjar det hända grejor och även då kommer känningarna :) Spännande med UL, snart ju! Trevlig söndag, kram.

2009-07-05 @ 11:29:12
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Malin

Svar: Vi har tagit det lungt nu på fm, städat lite och så. Nu sover lilleman och vi ska göra vid oss. När han vaknat om ca 2h så ska han med mormor&morfar, de ska nog en sväng till karlslund, själv ska vi till väla och kolla in shorts till mannen :) Iveckan har vi lite inplanerat, men kanske kan ta en prommis på tor el fre? :) Kram.

2009-07-05 @ 11:31:34
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jag hade också en sådan period under min graviditet,det är ganska normalt för många. Det är säkert bara bra med bebisen:)

2009-07-05 @ 13:40:21
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0