Kväll

Så nu har vi hållit kväll ett tag.. Orkar verkligen inte göra något ikväll.
Idag har det varit full rulle, massor av paket, fika och tårta =) O framförallt många paket till Theodor! vilket han avskydde att öppna! Haha
Något mer som han avskydde var att äta / kladda med tårta, det ville han inte i heller.. Haha.. Batterierna har tagit slut i kameran så jag hoppas jag kan lägga in bilderna imorgon. Om någon vill se?

Ikväll så kom mamma o pappa hit med tårta o senare kom även Diana och Annika. =) Blev lite prat o paketöppning.. Sen kom Linda och efter Theodors godnatt välling så körde vi till city gross då vi skulle inhandla till Theodors tårtor som hon ska göra på söndag.
Blev inhandlat till 3 st, dom blir säkert super goda =)
När vi kom ut till Lindas bil så hade hon fått p-böter!! J'kla skit! menmen hon hade glömt ställa p-skiva i fönstret.

Ikväll så blev det kina mat till middag! Mums =)


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Diana

GRATTIS IGEN GULLUNGE

Hoppas du sussar sött nu!!!

Puss puss

2009-07-13 @ 23:50:16
Postat av: linda

klart jag vil se bilderna..ser jag fram emot.

ska ut i morgon och köpa present till theo..hoppas han gillar det vi köper å att han inte har det redan haha. jasså du ska baka själv? ska jag med..ja ska göra en prov tårta i veckan för att se om den är god eller inte..hehe kram

2009-07-14 @ 00:37:30
URL: http://nathaliesmamma.webbblogg.se
Postat av: Petra

Jag trodde inte ni skulle fira Theo igår, hade vi vetat det hade vi kommit in en runda.

2009-07-14 @ 10:44:21
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Pernilla, 19 år och mamma

Okej skönt och höra, tyckte inte alls om när jag flyttade visste inte var man skulle ha alla saker som man packade upp osv haha.. Okej jobbigt! :/

Jodå förlossningen gick hur bra som helst, den tog knappt 8 timmar från värkarna började så det är rätt skönt faktiskt. :) Kram

2009-07-14 @ 10:46:02
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: linda

ja det är jätte svårt. tankarna har försvunnit lite..hinner inte riktigt tänka på dagtid.

vi ska beställa en fototårta..och sen ska jag baka en barbie tårta..vad ska ni ha för nån?

2009-07-14 @ 11:04:21
URL: http://nathaliesmamma.webbblogg.se
Postat av: Åsa

Tack för igår :) Kul att ni gillade att vi bara dök upp och överraskade :) Sånt är ju kul, hihi

Om inte,så ses vi på Theodors kalas :)

Kramar

2009-07-14 @ 12:50:48
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0