Flyttkartonger

ahh höllt på att bli galen i går när vi behövde köpa fler flyttlådor. Hur svårt kan det vara egentligen?
Först åkte jag o mamma till ÖB men där var dom tillfälligt slut.. Jaha, åkte då till Jem & fix men där var dom tillfälligt slut. Jaha vad e då nästa ställe? Jo bauhaus så då åkte vi till center syd..
Gissa vad, dom var SLUT!
Helt otroligt..  Åkte hem till Landskrona igen och åkte inom hemköp för att fråga om dom hade banan kartonger.. Jag behövde bara 4 lådor till! Är det så svårt?
Men nä, alla lådor dom hade på hemköp var beställda så de fick man inte ta! Arg blev jag så vi åkte hem till mamma och pappa o theodor fick middag.
Då säger pappa att vi skulle ha kollat nere i lund på nova området för där ligger shugard ( stavfel? ).. Jaha då var det bara att sätta sig i bilen igen och köra. Ner till lund och in på shugard där alla kartonger kostade 38 kr st eller 299 kr för 10 st. Det priset var jag inte intresserad av o jag behövde bara 4 lådor!
Men ÖB låg nästan precis bredvid så jag chansade och gick in där.
" Har ni flyttlådor" frågade jag
" Ja, vi har precis packat upp dom"

TACK O LOV!!! Nu fick jag mina 4 lådor, fast jag tog 5 så har vi om det skulle fattas... Eller så e det bra att ha till annat!

När Jonas kommit hem från jobb, vad har han med sej då? Jo 4 banan lådor från sitt arbete...
OHH han kunde väl ha ringt så hade jag sluppit o åkt till center syd o Lund!


Aja, nu har vi lådor iallfall.
Snart e det dags!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Martina

HAHA! :) det är killar i ett nötskal. man får aldrig veta i förväg vad de har för sig. :P

2009-07-09 @ 10:25:43
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Martina

jag tänkte köra in till henne nu vid elva/halv tolv så är väl där 12 tror jag. hör av dig till sofie sen då när duschen är fixad, om du inte har något annat för dig! :)

2009-07-09 @ 10:33:11
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Du kunde ju annars hört av dig till mig. Vi har hur många lådor som helst i källaren. =0)

2009-07-09 @ 11:54:54
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Diana

Synd att min pappa behövde alla annars hade jag haft ju,..

Men så är det när man ska sälja ett hus på 210 km2.



Vill ni se??



http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/457801



kramizz

2009-07-09 @ 14:07:45
Postat av: Petra

Ledsen att jag inte hörde av mig igår gällande ämnet, men vi hade inga kvar. Tur att ni fick tag i några ialla fall.

2009-07-09 @ 17:13:12
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0