Vinterbröllop

Jag har alltid velat ha ett vinterbröllop! Så länge jag kan minnas så har det funnits i mina tankar.. Men som alla säger till mej "Lycka till att få en vit jul"..
Men nu har vi ju en vit jul, jäkla skit.. Vill ju verkligen uppfylla min dröm.
En riktig fin bröllopsklänning som är vit med lite guld detaljer i, och sedan en sorts cape som täcker mina axlar. Häst och släde till Tofta kyrka. Och mörkt ska det vara ute.. När man kommer till kyrkan så ska det vara levandes ljus överallt. Kyrkan är klädd inuti med mörkröda rosor, precis som det är i min brudbukett.
Jonas som står där framme vid altaret i svart kostym, snygg skjorta och slips ( JA,vill inte ha frack )
Brudtärnan som har en mörk mörk grön tärnklänning på sig, som oxå har guld detaljer..
Ja allt detta kan jag se framför mej.. Men jag lär väl aldrig få uppleva det. Iallafall inte här nere i skåne och i vår Tofta kyrka.
Och får jag inte gifta mej i tofta kyrka så får det vara med bröllop tills vi åker till ett exotiskt land. Då blir det en sidensklänning, barfota i havet precis vid stranden som jag skulle vilja vigas. Nu snackar jag om mina drömmar, natruligtvis har ju Jonas oxå talan i det hela.. Iallfall Lite =) Hihi
Aja bröllop får då helt enkelt vänta tills vi har råd att åka på en riktig och fin semester!


Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0