Middagar

Detta är lyx ibland tycker jag, så slipper vi laga mat :D

I söndags var det 3dje advent firande hos mamma & pappa med lutfisk, skinka osv...  o julklapps spelet. hur roligt som helst! LÄngtar tills nästa 3dje advent igen =) Dock var det lite jobbigt då Theodor ville pilla på alla saker o jag blir nervös över att sakerna ska gå i sönder. Det e inte roligt!

Igår så åt vi potatisplättar och bacon hos mamma och det har jag inte ätit sen jag flyttade hemmifrån! Fy vad det var gott! Tänk att det enkla kan vara så gott?




Snart julafton, då blir vi många är hemma! Spännande o roligt! Får bara hoppas att alla kommer men det lär väl inte bli så.

Nu ska vi göra oss i ordning o sen ska vi köra till center syd en runda o titta. Theodor skulle varit på dagis idag men höllt honom hemma pga det e  både magsjuka och en massa andra smittor på dagis.Och han hade feber imorse =(

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Linda

Ja visst kan jag göra det :)

Är inte så mega duktig på bildredigering och sånt men kan sätta ihop collage och fixa lite ramar och sånt sött :)



Ska se sen om jag kan hitta något bra online program som du kan använda utan att behöva ladda ner det så kan du själv lära dig lite, kan förstå att det är lite roligare om man gör det själv ist för att be andra, innan så bad jag alltid andra fixa mina foton men kändes dö dumt så jag lärde mig själv och fixa program :) Kraam

2009-12-17 @ 12:22:10
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattis till er tre årsdag. :)

Hoppas ni hade väldigt mysigt igår.

2009-12-17 @ 13:59:03
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0