Klippning

När Theodor föddes så hade han inget hår på huvudet, men nu efter 17 månader så har det växt ut ordentligt!
Ska man verkligen lägga pengar på en riktig frisör när han e så liten eller ska man göra det själv? Dock så e ju inte jag så bra på det, så är det någon som läser min blogg som e bra på att klippa små barn? Det ska vara liksom klippas lite, INTE snaggas eller så för det e skit fult.


Idag e nog förkylnigen på väg att G sig trodde jag när jag vaknade men nu så tror jag inte att den kommer göra det ändå. Känner mej precis som i går =( Aja bara man e frisk till julen iallfall..

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Linda

Hahah, hum.. Kan kännas lite onödigt att gå till frisören för att klippa en sån liten men i vissa fall kan det vara bra att han lär sig, det beror även på hur händig du är med saxen hahaha, jag menar tänk om du råkar snagga lite för mkt någonstans hahaha :) Och varsegod för texten, du hade inte behövt skriva att det var från mig om du inte velat :) Jag bryr mig inte så farligt :D Kraam

2009-12-18 @ 19:12:06
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Jennica

Ja hon ska komma vilken dag som helst.

10 veckor går snabbt, snabbare än va man tror speciellt när man väntar andra barnet. Med barn nr 1 kändes dom sista 5 veckorna som månader nu har dessa 9 månaderna känts mer som 9 veckor.

2009-12-18 @ 19:58:12
URL: http://jennicapersson.blogg.se/
Postat av: linda

så trist att va förkyld.

allt är jätte bra med oss.

var ute å köpte pulka till natha idag hehe..ska kanske ut å köpa en massa kläder i morgon till henne.

vad kul att theo har fått massa hår..de vill ja se=)

kram

2009-12-18 @ 22:46:08
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0