Brist på annat!

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - Ett av de roligaste åren i mitt liv!
Bättre än förra året?  - Nej, för 08a föddes vår son
Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? - 25 Juni plusade vi på nytt, gravid igen =)
Har du flyttat under år nollnio? - ja,  vad annars?
Har du hittat en ny låt som du älskar? -  Nja sådär
Isåfall vilken? - oj var ska jag börja? Finns ett par stycken
Har du kysst en främling? - Nej

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Världens bästa!
Har du varit kär? - Ja självklart =)
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Massor av gånger till Jonas & theodor
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Jupp
Har du haft ett hemligt förhållande? -Nej

SORG & HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Hmm nej inte detta året
Har du slagit någon med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - Nej



PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Det har väl alla gjort?
Isåfall vad? - Det säger jag inte här.
Har du skämt ut dig? Alldeles för många gånger

Har du ljugit för en vän? - ja tyvärr
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja varje natt!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja men inte detta året.. Man har ju sovit i samma säng när man varit på semester.

 

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -Jajamensan!

Har du förlorat en vän? - Ja det kan man säga, men jag har insett hur falsk hon var så det gjorde inget.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Lite
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Nej


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Linda

Ja det är tråkigt men tydligen finns det inga tider varken här eller i Lund, men tror jag inte ska tänka så mkt på det för allt verkar vara bra med han och magen har ju sjunkt ner så kan vara svårt att mäta.

Man ska inte lita för mkt på SF måtten :) Kraam och gott nytt år

2009-12-31 @ 14:09:45
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Hej, vilken fin blogg? :)

Nej tyvärr är dte inte jag.. :)

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:47:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0