8/12 2009

Oj vad dagarna går fort!
Snart nytt år och sen e det dags för bebis nummer 2 att titta ut.. Vart tog tiden vägen? Jag lovar att sen den dagen Theodor föddes för snart 17 månader sedan så har varje dag gått hur fort som helst när man tänker efter.
Skaffa barn o tiden går i raketfart! Haha

Idag lämnade jag theodor på dagis runt 9 o när jag kom hem så väntade mamma på mig.. Vi åt frukost tillsammans och sen hjälpte hon mej att julpynta! Annars hade jag aldrig fått gjort det! Skönt med hjälp iallfall!
Sen gick vi lite ärenden i stan o jag handlade lite kläder till Theodor.. Han behöver nya kläder så som det andra bara slits.. Han står stilla i storleken så det e samma samma kläder som alltid används. Så det behövdes förnyas =)
Sen hämtade vi lilleman på dagis och åkte hem.
och när vi kommer hem så e det första theodor säger är " titta" "titta! O så sprang han runt i lägenheten och tittade på julpyntet! Så otroligt söt var han =)
Vår älskling!!
Nyfiken är han iallfall på kyrkan som är uppsatt vid tvn och lyser så fint!

Jonas är hemkommen från jobb o vi ska snart börja med middagen, idag blir det lax i ugn med potatis, hollandiesås och ärtor! Så GRYMT GOTT!
Lillan i magen längtar redan! Hihi

Nu finns det inte så mkt mer att tillägga för idag, återkommer när något intressant har hänt =) eller nått! hehe

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0