Vänskap!

Satt precis och kollade dubbel avsnitt av Desperate Housewifes... Jag bara undrar hur många av er har en sådan äkta vänskap som dom har i serien?
Jag trodde jag hade det med Nathalie men tyvärr svek hon mej/oss när Theodor föddes.

Dock så har jag min vän Petra som har funnits där i många år! Jag minns när hon och jag gick i scouterna tillsammans och en gång när vi hade åkt på läger ute i saxtorps skogar så blev hon sjuk ( om jag minns rätt ).
Då fick hon väldigt mkt uppmärksamhet av någon av ledarna och fick tillbringa mkt tid där.. O jag minns att jag var så avundsjuk för jag ville ju oxå sitta ihopkurad i någons famn o få uppmärksamhet istället för att göra andra tråkiga saker i skogen.
Vår vänskap har överlevet många år och många bråk och mkt skitsnack skulle jag kunna tänka mej.. Men vi har alltid kunnat reda ut det och vi finns för varandra även om vi inte snackar med varandra varje dag.
Nu så bor hon med sin Benny i sitt nya hus och jag e överlycklig för deras skull, så otroligt söta är dom tillsammans och jag hoppas att dom alltid kommer att få vara lyckliga tillsammans. O huset är suveränt mysigt, man blir ju nästan lite avvis där ( inte för jag vill ha hus just nu ) hehe..
Jag vet att Petra kan ha det svårt just nu och jag hoppas verkligen att hon vet att jag finns här för henne, men jag låter henne komma till mig när hon känner att hon vill snacka. Jag vill inte tränga mig på och kanske dra upp något som hon har glömt för stunden. Men jag FINNS här!

Detta inlägg tror jag att jag ska tillägna Vänskap!
Finns det något bättre än en riktigt och bra vänskap?

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Gumman!! Du anar inte hur glad jag blir för detta du skriver. Tårarna rinner lite just nu. Det värmer och veta att du finns här.



Du är bäst!!!

2009-04-15 @ 09:32:38
Postat av: linda

jag såg oxå dh igår satt klistrad. men nej jag har ingen sån vänskap alls den närmaste vännen jag har just nu är faktiskt du..sedan jag flyttade ihop med jimmy för 5 år sedan så klipptes all vänskap jag hade med folk..å min bästa vän började resa runt i världen.

2009-04-15 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0