Vänskap 2

Vad jag menar oxå är att jag har andra vänner som står mej riktigt nära men det e är sådana personen som man inte har växt upp med som jag o Petra har gjort.
Oh jag kan skriva hur många som helst som finns i mitt hjärta, ni alla är där!
Så känn inte er svikna för att jag inte just  har skrivet ert namn men det kommer säkert någon annan gång!

Vänner kommer och består!  ( typ alla utom 1 då =)

Linda från Genarp, är glad att vi har hittat varandra på Familjeliv!! Det är ödet och ödet säger att Nathalie och Theodor alltid kommer att vara tillsammans och lika kära nu som då! HAHA... ( mammor kan drömma )

Och Petra, allt jag skrev kom från mitt hjärta, kunde ha skrivit hur mkt som helst men då hade jag suttit och gråtit resten av kvällen =)  O snart hoppas vi på att du får en liten bebbis =)

Och Sofie, Saknar dej!! Kom nu hem från Australien! Varför e du så hemlig med datumet du kommer?!?

Nu ska jag klä på min lilla kräkunge.. ska ner i stan i snabbt ärende!
Sen så blir det väl barnakuten igen *suck* Nån som vill följa med?!? Hehe

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

snyft När ska det handla om din bästa syster ? flinar stort





Håller tummarna jättehårt för Theodor, måtte han bli frisk snart kramar om han

Ps...Casper har tappat sin andra tand :)



Massor av kramar

2009-04-15 @ 14:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0