Vad ska denna rubriken heta?

Satt riktigt länge och funderade på vad detta inlägget skulle handla om och vad jag skulle döpa rubriken till.. Kom fram till att jag har ingen aning.. HAHa. Detta inlägget blir som det blir och har egentligen inte tid och sitta här för Theodor vill inte somna om!
Varför ska han alltid vakna tidigt med mej och när Jonas är hemma så sover han enda tills kl 9?? Fattar inte det.. Hehe mysko bebis :D Men jag älskar honom ändå =)
Jag har fortfarande inte fått rätt på kameran så därför kommer här inte in några bilder.. Men det e väl snart på G.. Måste ju ha en fungerande kamera, får kanske sno hem mamma o pappa! Hehe

Igår så grillade Jonas kött  och jag gjorde pastagratäng här uppe.. SÅ GOTT!  Fast grilldoften satt kvar här inne hur länge som helst och jag började må illa :/ skulle nästan tro att jag var gravid igen om jag inte hade vetat bättre..

Vad händer idag? ABSOLUT ingen aning!
Jag vet bara att min mamma kommer kl14 för att hjälpa mej o passa Theodor så jag får tvättat, det hinns liksom inte med när jonas jobbar så mkt som han gör denna veckan.
Behöver iallfall tvättat Theodorskläder, hinner jag inte våra egna så får de vänta..

Nehe min son vill ikke somna om.. Busunge ! Hör hur han ligger och jollrar där inne i sin säng.
Får resa på fläsket och gå o busa med honom!

vi hörs kanske senare?!?

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0