Vad jag menade..

Alltså om det blev ett missförstånd i det förra inlägget så menade jag att knappt någon i min familj ringde jonas, bara mina föräldrar.
Jag menade inte alla andra, jag menar att jag förstår att mina vänner inte kommer ihåg för jag kommer knappt ihåg när deras sambos fyller år.. Hehe.. Men jag tycker ändå att MIN familj borde komma ihåg en sådan sak speciellt när min egenbror oxå fyller år samtidigt..
O varför hörde inte hans vänner av sej? med hans vänner menade jag dom från MAlmö o Halmstad.
Så tog någon illa vid sig ber jag OM URSÄKT..
Hoppas någon förstår vad jag menar nu iallafall!

Nu ska jag köra till röstånga!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa&Mats

Förstår att du/ni blev sura. Hade jag också blivet. Skickade dock ett sms till Jonas också:)Men ej fått nån leveransrapport jädrans telia

Men hoppas ni hade en mysig kväll trots dålig mage

Kram på er

2009-04-10 @ 11:13:08
Postat av: Petra

Jag tog inte illa vid mig.

Jag borde komma ihåg när han fyller år med tanke på att du sa det i förrgår eller när det nu var vi pratade i telefon. Dessutom är du min bästa vän och då borde jag komma ihåg när din sambo fyller år. :)

Kramis

2009-04-10 @ 16:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0