Skit oxå

Jahapp då blev man ännu mera fattig idag! Att man aldrig kan få vara lycklig?!?
Iallfall så bestämde jag med Sofie o Lerrie att vi skulle ta våra barn ut på en promenad och hitta en lekplats så dom kunde pröva på att gunga.
Sagt och gjort och vi gick till Granet, och där fanns två "baby" gungor, både Theodor och Amelia älskade det! Theodor "flaxade" med sin små ben och hade roligt, likså Amelia!
Jag hade med kameran för äntligen hade den börjat funka igen och batteriet hade laddat som det skulle.
Fick jätte fina bilder och jag spelade även in en liten snutt.
Tänkte ju ladda upp bilderna här ju... Men vet ni vad?!?
Kamera f*nskapet har pajat här hemma! Tog en bild på Theodor när han sov i sin nya vagn och hela linsen vägrar att flytta på sej, och kameran vill inte stänga av sej.. Allt e helt svart!!!!!!!!
Så nu har vi beställt ny kamera, orkar inte kämpa med denna vi har längre.. Kostar säkert mer att laga den än att köpa en ny.
Så här kommer inte in några bilder ikväll! Sorry!

O ännuvärre när jag kollade vad det skulle vara på tvn ikväll och ser att det e ishockey istället för Desperate Housewifes!!  Kanal 5 borde halshuggas!!!!
Vad ska man då göra när Theodor sussar söt?! Jo vi får väl nanna vi med antar jag... Otroligt längesedan man gick o lade sej innan kl 22 en kväll.. Menmen någon gång ska väl vara den första?

Gonatt!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0