Nannig

Hej!
Ja nannig är vad både jag och Theodor är. Men problemet är ju att jag får ju inte vila för att den lilla busungen har bestämt sig för att han ska sova en stund.. O han e ju trött men vägrar att koppla av... Stackarn =(
Idag vaknade Theodor 7.30 så då var det bara till att gå upp och ge honom flaskan..
Kl 10 mötte vid upp Annsofie och hennes dotter Amanda vid posten och vi begav oss till bibblan där dom skulle ha en sångstund i 30 min.
Detta var verkligen roligt! Efter ca 15 min så märkte jag att Theodor hade bajsat blöjan full och det STANK, har aldrig varit med om en sådan stank.. HAHA.. trodde jag skulle dö där inne ett tag.. Men efter nån minut så slutade det lukta och sen kunde jag gå o byta blöja på honom.. De lukta inte hallon och blåbär inte! Hehe

Sen gick vi till citygross och kompletterade det vi skulle ha till middagen.. Idag blir det ett helt nytt recept..
Fläskotlett med SambalOlek!
Får se om det smakar gott!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0