Imorgon...

Imorgon sker DET! En dag tidigare! Haha fan vad skoj detta ska bli! Nu kan man räkna ner.. Hmm vad blir det? Ca 100 dagar kvar! Shit.. hoppas denna sommaren går fort! LÄNGTAR!

Imorgon kl 9 ska jag & Theodor möta upp Nikki och hennes son Melwin och vi ska sedan möta upp Johanna och hennes son Carl.. sen beger vi oss till mammagruppen på bvc och ska lyssna på bvcs psykolog. Kanske kan vara nått intressant.. Eller inte.. Aja går dit för gemenskapens skull och sitta och prata skit i ett par timmar!
Under tiden HOPPAS jag att Jonas pratar med bovärden och sedan faxar till bredbandsbolaget.. Gör han inte detta så blir det Fyr i helskotta.. De vill jag lova!
Sen blir det lunch när jag o Theodor kommit hem och sen går vi ner till detta specilla stället och träffar denna speciella människa!
Har liksom inte blivit officiellt vad vi ska göra.. Bara familjen o några vänner som vet om!
Fast jag borde kanske inte skriva det här inne..

Nu ska jag ta min griniga son och sätta på pyjamas, sen blir det välling och sen natti natti för honom! O kvällen för mej själv!

O vet ni vad???
Det är fortfarande TYST! =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: iindaa

hej hej

tror jag vet vad du ska göra i morgon..kul.

får ses en dag.kramis

2009-04-22 @ 21:07:08
URL: http://ungmamma22.blogg.se/
Postat av: Petra

Nu är jag ju nyfiken.. Ska ni kanske gifta er? Kram

2009-04-23 @ 08:29:06
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Vi är så glada för er skull :)

2009-04-23 @ 15:15:41
Postat av: Petra

Nu vet jag vad det är. :P :)

2009-04-24 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0