En snabb Update!

Hej!
Var inne med Theodor på barnakuten i HBG eftersom han inte alls har kissat och bara kräkt och haft diaree..
Maginfluensa var det!
Alla prover visade bra och läkaren var förvånad att han var så pigg som har var, så antagligen har han kissat men vi inte har märkt det när vi bytat B*js blöja.
Dock hade han gått ner 600 gram sen förra bvc för 3 veckor sedan o det var ju inte riktigt bra. Men eftersom han nu inte har kräkt på 4 timmar fick vi åka hem. Men har han inte kissat till imorgon bitti så åker vi in igen och då får han dropp..
Han fick lite välling när vi kom hem o nu nannar han!
Får se hur natten blir..
Ska kolla färdigt på robinson nu iallfall, sen ska vi sova.. Både jonas o jag e super trötta!

Vi höres!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Skönt att proverna var bra. :) Trist med maginfluensa dock. Hoppas han blir frisk snart!! Kramis

2009-04-12 @ 08:25:34
Postat av: Diana

Hej

Mitt lilla Gryn är sjuk...stackars liten. Pussa och krama honom från mig. (OBS tvätta med alcogel efter!!! :)

Jag har kamera som du får låna om du inte hittar någon annan. Du fick ju veta vad jag behöver den till men bara hör av dig så fixar vi det...



KRAMIZZAR

2009-04-12 @ 17:25:22
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Stackars mosters älskling,gudfars älskling och Casper favvo kusin. Krya på dig, vi tänker på dig lilleman.

Puss&Kram

2009-04-12 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0