En känsla....

Igårkväll när Jonas och jag gick och lade oss så sa Jonas att han var tvungen att avboka sin läkartid idag eftersom han inte fick ledigt från jobb när han skulle dit.. Då sa jag " Det känns som om jag ska göra något imorgon" Vi grubblade på detta ett tag men kom inte på något...

10.15 idag utbrister jag " Faaaaan bilen skulle in på verkstaden idag o fixa nycklen" 9.30 skulle jag ha varit där..
Jag   visste att det var nått jag skulle göra!  Ringde verkstaden och dom sa att jag kunde komma in så fort jag kunde så gjorde dom det ändå idag..
Snacka om att man e förvirrad!

Menmen, lita alltid på känslan när den säger dej att du har glömt bort att du ska göra något!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0