lessen...

Ikväll eller just nu känner jag mej så otroligt ledsen och tårarna hotar att svämma över..  Jag har ingen aning om varför egentligen så jag antar att det är gravhormoner eller helt enkelt som jag e trött.
Jonas går på sitt nattskift nu o jag sitter här ensam. Theodor nannar gott o jag hör ända ut till soffan hur han suger på sin tumme =) Så otroligt sött!

Ska sova ensam i natt o det e jobbigt tycker jag, jonas brukar ju ligga där bredvid o då blir jag irriterad för att han snarkar.. Men nu när han inte är där så e det jobbigt.

Medium börjar när som helst så det ska jag titta på o därefter lägger jag väl mej i sängen och läser Stenhuggaren med Camilla Läckberg. Har ju köpt alla hennes böcker de senaste månaderna så nu har jag börjat läsa dom.
Är nog på bok 3 av 7, tror jag att det e..
Men otroligt bra är dom iallfall.. Så jag hoppas jag kan läsa mej av ensamheten lite.

Sammandragningar till tusan har jag haft ikväll, magen blir hård som en boll =) Mysigt ibland men ack så ont det kan göra.
Undra hur många dagar det e kvar till BF nu? 
Och jag kollade genast på FL och det var exakt 50 dagar kvar till beräknad födsel!
Måtte dessa dagar gå fort =)

Imorgon ska jag lämna Theobeo på dagis, och sen ska jag hem till maria och kevin =) Jag ska gosa med en bebis på snart 2 månader.. Ohh så mysigt det ska bli!
Tänk att han var ännu mindre när han föddes än var theodor var. Mini bebisar =)

Nu börjar Medium så det ska jag kolla på, grymt bra program tycker jag!

Vi hörs kanske imorgon.. Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Linda

Hahah jaså du är också på hel spänn :P

Verkar vara en himla seg unge jag har men något händer iaf:P

Men förstår han, han vill vell inte ut i denna kylan, hade jag också kunnat ligga oberoende i 37c så hade jag gärna gjort det nu :P Kraam

2010-01-11 @ 23:31:26
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Hoppas du mår bättre nu!

Okej, jag fick göra akutkejsarsnitt med Alicia. Så jag vill ha en vaginal förlossning :) Alicia är 17 månader.

Den 20/2 är våran lilla beräknad. Ja kläderna är tvättade samt ammningskudden med :)

Halva bb väskan är packad :) Längtar massor!

2010-01-12 @ 06:30:15
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Petra

Just nu känner jag mig 99% säker, så jag är redan väldigt säker på mitt val. Jag ger det ett tag till mest för en annan tjejs skull.

2010-01-12 @ 08:39:40
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0