Tisdag

Hej!

Redan tisdag idag o jag fattar inte vart tiden tar vägen någonstanns.. På fredag blir Miranda 3 veckor, egentligen inte så lång tid sedan hon kom till oss men ändå känns det som om hon alltid varit hos oss!
Som svar till : Linda - Blivande 2 barnsmamma så kan jag säga att Theodor inte är så avundsjuk / svartsjuk ÄN.. Jonas börjar jobba på torsdag så då vet man ju inte hur Theodor blir när jag e ensam hemma med barnen.
Förhoppningsvis så går detta hur bra som helst o jag bara e orolig i onödan. Får man fråga när du e beräknad?

Idag känner jag mej helt off i huvudet, är svullen i halsen o huvudet känns som om man har 10 st av. En förkylning på G?
Hoppas verkligen inte eftersom Jonas börjar jobba  på torsdag.. Men med mkt vila ( så gott det går alltså ) så hoppas jag att jag blir bättre snart.
Imorgon skulle kanske syrran komma men det verkar som om jag får ställa in för jag mår inte något vidare bra ju o då vill jag verkligen inte ha folk här.
Sen på torsdag ska jag o mamma o miranda åka o handla en massa mat eftersom min bror o hans familj kommer upp hit på torsdag.
Ska äta tacos o ha det trevligt hoppas jag =)  Dock så hoppas jag ju att jag mår bättre!! Annars får vi ta det en annan gång.. Men det är ett par dagar tills dess så förhoppningsvis mår jag bättre..

BARNDOPET är bokat! Nytt datum än vad vi hade sagt från början.. Men nu så e det bestämt iallafall o inbjudningskorten kommer väl ut strax efter påsk.

Snart påsk o då har vi hyrt stuga, blir mysigt att komma bort! Hoppas dock på strålande solsken =)

Nu skriker lillan, vill ha mat så jonas håller på med det.. Theodor nannar gott o snart så börjar Desperate Housewifes..
Sen ska jag nog försöka sova så jag mår bättre tills torsdag!

Vi hörs!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Tant Kim | Design

hejsan. Självklart kan jag göra en design. Här är formuläret och frågorna som jag behöver svar på då.

http://tantkim.blogg.se/portfolio/2009/may/bestallning-av-bloggdesigner.html

Jag vet inte om det går att få inläggen flyttade. Du får höra med blogg.se om den frågan. Bara skicka ett mail till dom. Dom kanske kan hjälpa dig med den saken. :)

Ser fram emot din beställning. :)

Kramar

2010-03-16 @ 21:36:41
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till lille Leon !

Håller tummarna för att förkyldningarna håller sig väck !! Inte skoj alls :/

2010-03-16 @ 21:38:46
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Linda - Blivande 2 barnsmamma

Usch, du får krya på dig. Det är beräknat den 2 juni och jag antar att jag också bara är orolig i onödan :P Min man säger alltid att jag tänker och oroar mig för mkt.

2010-03-17 @ 07:29:19
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Ja tiden går fort..

Okej så had ejag med Alicia med. Men det var vid 2 månader hon inte blev mätt och slutade växa.. Så får se hur länge man kan amma Manfred.

Hoppas du slipper bli sjuk

kram

2010-03-17 @ 08:05:21
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Matilda- Mamma till Mercedes & Leon

tack för tipset det ska jag kolla upp =)

2010-03-17 @ 08:41:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Låter suveränt. :)

Japp det kan du göra. :)

Lycka till. :)

2010-03-17 @ 09:08:06
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Det kommer nog gå bra för er när Jonas börjar jobba, bara man kommer in i rutiner :)

Hoppas man får följa med till nästa blogg om du byter adress.



svar: Ja, se om vi kommer iväg snart igen till badhuset. :)

Nejdå det var jätteskönt att vara iväg på restaurang, vet att Olivia har det bra med mina föräldrar så jag kunde slappna av helt. :)

2010-03-17 @ 09:18:46
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Jack

Tur att Theodor inte är svartsjuk än.



Jag läser främst böcker om människor emellan; om deras vardag och tankar. Tycker att det är mysigt att ta del av någon annams historia även om det är påhittat.

2010-03-17 @ 19:10:05
URL: http://ilsknab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0