Julaftonsbilder!

Okay, det är över en vecka sedan det var julafton.. Men har inte haft ork att lägga in bilder. Så nu blir det ett maraton på det!

Här ser vi då att Theodor har varit en snäll pojke och tomten har varit där under natten och lagt paket i strumpan =)


Här är far och son, syns det att dom är lika eller? Haha.

Tomten hade faktiskt lämnat ett paket sidan om oxå, det fick inte plats i strumpan


Detta fick jag av tomten, kläderna skulle jag ha på mej under dagen


Julgranen med en del av julklapparna.. än var inte alla på plats..

Bild1, Jag och min kusin Casper, bild 2.. Jag e såå törstig o nannig.. bild 3, Casper och sin gammelmormor( Min mormor då )


Och så skulle tomten i väg på uppdrag.. Nån som gissar vem det är?


Dessa bilder talar väl för sig själv =)


Theodor var inte alls rädd för tomten! =)  Ser ni att tomtens ögon är lite mystiska? Hehe


De två kusinerna håller på att få sina paket!


Söt söta är mina älsklingar =)


Theodor som sitter i sin julklappshög!! =)




Så hoppas att ni inte blev för trötta på detta nu =)

Och naturligtvis får INGEN lov att ta mina bilder utan att fråga om lov först!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Mysiga bilder ifrån julafton. :)

Ja, korten på min blogg är rikiga kort ifrån natten som jag tog när vi var ute och smällde. :) Kram

2010-01-01 @ 18:51:48
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: W - ung tvpbarnsmamma

han hälsar tack. :) Vilka härliga bilder du lagt upp på er julafton. :) såg väldigt mysigt ut med alla klappar under granen.

2010-01-01 @ 20:35:30
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej :) Jo det är bra här :) Det gammla vanliga bara, själv då?

Jo klart vi kan ses en dag, jag är bara så himla konstig och frånvarande i skallen för tillfället just nu men det får man liksom ta haha :)

Fina foton , theo ser hel lycklig ut :D

2010-01-02 @ 19:41:28
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0