införskaffat & sjuk

Denna klockan är äntligen i min ägo! Älskar den!
Dock så e min färg lite mer genomskinligare än som visas på bilden. =)


Inatt hörde jag hur Theodor ändrade läte på sin hosta o helt plötsligt så låg han och snörvlade.. Jodå han vaknade dunderförkyld imorse!
Stackars liten! Dock så har han varit pigg under dagen o följde med mej o mamma o shoppade =) Men kanske var dumt för nu ikväll så var han lite mer förkyld o han hade fått feber :/ *mammas älskling*
Han somnade som en stock efter pyjamas, halv flaska välling o ny blöja o lite alvedon.
Sover nu o jag hör hur tungt han andas enda ut till soffan.
Hoppas han mår bättre tills imorgon!
Själv så har jag under kvällen känt mej små dålig.. O nu e jag jätte tung i huvudet o halsen känns som ett rivjärn.
Ah jag vill inte bli sjuk nu... Eller kanske lika bra NU o inte när tösen kommer till världen.

Jonas ska jobba natten så han ligger i vilar lite nu, jag små tittar på Lets dance o min tös i magen säger att hon är sugen på marängsviss så de ska jag ta o äta =)
Snart slut på att äta det man vill äta o bara leva på sallad *skratt*

Jag svarar på kommentarer imorgon eller på söndag.. Orkar helt enkelt inte idag.
Men nu vet ni att vi lever, men knappt!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: emma

hej gumman.. stort GRATTIS till lille flickan:) häftigt namn.. lite annorlunda namn:)

hur funkar allt?

kram

2010-01-22 @ 20:51:22
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: linda

det är ju den klockan jag med vill ha, fast jag går aldrig i klocka men ska jag ha en så ska det vara den.

ni får ta och krya på er, nathalie hälsar och slänger iväg en puss till theo.

2010-01-23 @ 21:04:27
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Petra

Tack så mycket. :) Bänken kommer ifrån Ekeby Möbelaffär. :)

2010-01-24 @ 10:35:59
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så fin klocka! Härligt med lite färg :)

2010-01-24 @ 21:00:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0