3 Januari 2010

Då var det ett nytt årtal att lära sig att skriva igen.. 2010, det kommer ta ett ta innan man har fått in det i en vana att skriva. Om inte förrens lillan imagen har kommit.. För det lär ju bli en del av hennes personnummer.
Jag hoppas hoppas att hon får de 4 sista siffrorna mkt lättare än vad Theodor har.. Ahh håller på att bryta av mej tungan varje gång jag ska säga hans sista nummer..
Menmen man vänjer sig väl?

Idag har det var väldigt lugnt i magen.. Knappt kännt av henne alls.. Man blir lite skraj, eftersom man gör allt för att få igång henne men inget hjälper.
Men till slut tog jag fram vår angelsound och hittade hjärtljuden direkt! Och efter 5 sekunder började hon leva runt där inne.. Hon gillar inte den apparaten :D Samma som hon BM!
Efter vi hade lyssnat på henne så har hon bökat runt lite, men inte alls lika mkt som innan. Ska på UL imorgon så då får vi veta att allt e bra iallfall =)

Lite roligt var att när ja hade hörlurarna på mej och lyssnade på hjärtljuden så satt Theodor hos Jonas. Och Theodor fick oxå lyssna på lillasysters hjärtljud..  Först tittade han på min mage och sedan på hörlurarna. Precis som om hur kan lillasyster vara i magen men ändå höra henne i sina öron? Det såg ut som om han tänkte så iallafall. Så söt var han !

Imorgon e det ingen vanlig dag.. En speciell dag imorgon =) Får se hur många som kommer ihåg.. Haha

 Börjar det bli dags att tvätta lillans kläder eller ska vi vänta någon vecka till?

Ha en trevlig kväll =)

Theodor gillar dammsugaren :D ( lite udda klädsel kanske, men inte jag som klätt på honom denna morgon ) hehe

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Tack för kommentaren tidigare:) Har varit så mycket att jag glömde svara.

God fortsättning på det nya året!

2010-01-04 @ 00:26:29
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack så mycket :) Haha okej, jo tack nyår hade vi det bra! Och ni? :)

2010-01-04 @ 07:18:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Nemen, haha ! sånt som händer :) man får vara irriterad när man är på tjocken. det hör ju till. :)



hehe ja det var riktigt trevligt . dock så var bilderna från nyårsafton då grabben blev 1 :) kram

2010-01-04 @ 08:11:46
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Diana

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

2010-01-04 @ 10:24:36
Postat av: Petra

Hejsan! :) Jag kom ihåg vad det är för dag idag och jag har skickat iväg ett sms till dig. :) Jag börjar skolan den 11:e januari, så hela denna veckan är jag ledig. :) På torsdag ska jag dock till sjukgymnasten kl 10.00, men förutom det så har jag inget planerat, så visst kan vi ta en fika, åka till Väla och ta en fika där. :) Kram

2010-01-04 @ 11:14:37
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0