Tröttisar

Kan bara säga att vi e sovande zombies idag.. Varken jag eller Jonas har fått sova någorlunda på 2 nätter.. Ska verkligen bli roligt o se hur natten blir idag.
Theodor har fått hosta så han bara kräker så natten tills idag var inte heller alls rolig :/
Förkyld, tänder på G o hosta = INGEN BRA KOMBINATION!
Men nu har vi hostmedcin så e det någon som vågar hoppas på att vi får sova inatt? Hihi

Vill bara tillägga att jag egentligen inte är en nattmänniska längre sen vi fick Theodor, innan kunde jag vara uppe hur länge som helst.. Men sen Theo kom till världen, ja då däckar man o sover! Hehe

Nu kommer det ju snart en bebis i huset o sömnen blir ju rubbad då oxå men det e ändå inte samma sak.. Jag menar en bebis blir oftast lugn genom att vara hos sin mamma & pappa o kan nöja sig med att sova på bröstkorgen eller vid bröstet o då kan föräldern passa på att sova.

Men ha en 14 månaders på bröstkorgen bara skrikandes är inte lika roligt för han vill ju inte ligga still.. Haha.. Hal som en ål =)

Men han e vår underbara Ål isåfall =) Hihi..

Idag blir det korv & potatisgratäng till middag! Mums!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0