huvudvärk

Efter att ha sett cyklen var snodd så fick jag en sådan sprängande huvudvärk.. Jag e helt nere.. fy fan för dom som inte kan hålla fingarna i styr.
Det var MIN fina o dyra cykel.. Haft den sen i maj månad bara.. Rosa o fin! MIN MIN MIN MIN o ingen annans!
Ska ringa försäkrinbolaget o polisen senare när jag e hos mamma & pappa.. Pappa får sköta det. Jag vet inte vad jag ska säga.. Haha.

Lasange står i ugnen, snart färdig.. Sedan ska vi hämta lilleman på dagis, jonas ska jobba o jag ska till mina föräldrar.. Så tråkigt att bara sitta hemma.
Aldrig kan någon komma på besök i heller..

Längtar till lördag kväll, iväg på bio.. Ska bli så roligt att komma iväg lite =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Diana

åhh jag önskar att jag var mer rörlig och inte hade 1000 saker att lägga upp i butiken så jag hade kunnat komma och goda med theobeo men jag kan ju inte ens ha min lilla bebis (nelly) hemma eftersom hon är så klängig.

Istället har hon fått klänga på min pappa en vecka nu och han kan inte gå någonstans utan att hon är efter honom.

Men hon ska flytta hem i morgon.

Förhoppningsvis ska jag få lite tid över nästa vecka.

KRAMAR

2009-10-07 @ 12:55:03
Postat av: Malin

Förstår dig precis. Vafan liksom, varför kan man inte låta bli andras grejor. Grr! Hoppas det går bra att anmäla den & allt runtomkring.

Hehe, jo det är klart. Mm det tror jag med. De verkade lite märkliga dendär familjen ;)

Trist att sitta ensam ja, tur du har dina föräldrar :) åh kul med bio. Myspys! Kram på dig!

2009-10-07 @ 14:31:01
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Petra

Tråkigt att folk inte kan skilja på mitt och ditt. :(

Hoppas det löser sig med din cykel.

2009-10-11 @ 16:42:35
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0