Lite klokare

Tack vare Malin så har jag fått lite rätt på min blogg nu, men än är jag inte nöjd =(
Jag vill ju ha in bild där uppe på headen oxå och det vet jag inte hur jag ska göra.. Plus hur man får större text där uppe.. Aja det löser sig väl sig snart!

Orkar jag sen så skriver jag igen o berättar vad som händer på Ikea eller så väntar jag tills imorgon..
Nu åter till Hells kitchen =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Hihi. Storleken på texten och även att ändra snitt kan jag hjälpa dig med, men att få in bilder.. humm. Då måste du nog höra med tjejen som gjort designen, för de läggs isf in i headern (där uppe) på en gång :-)

2009-05-06 @ 06:39:27
URL: http://familjennordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0