Kassler och rislåda

Detta åt vi till lunch idag! Super gott och vi bytte ut det mesta som man kan byta ut till lightprodukter.

Du behöver:
6 port ris enligt förpackningen
½ kg kassler
3 dl grädde
1 purjolök
1 dl majonnäs
½ dl chilisås
ca 200 gr riven ost.

Gör så här:
Koka riset som det står på förpackningen.
Skär kasslern i tärningar.
Strimla purjolöken.
Blanda detta samman.
Blanda sen grädde, majonnäs och chilisås och töm detta över det andra.
Riv ost o strö på.
Gratiner 225grader i 20 min!

Super duper gott!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: MamiiJ ensamstående mamma till två.

tack =) din är också jätte fin =)

hur gamal är din son?

kram j

2009-05-11 @ 19:38:31
URL: http://mamiij.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja precis, det tyckte vi också.

Jag har alltid haft Philip som pojknamn till mitt barn när jag var yngre, men så dök Kevin upp och tycker det låter jätte bra till vårt efternamn också.

Theodor är också jätte fint! :)

Bf är 21 juni, så exakt 41 dagar kvar.

Men det känns nästan som om han kommer komma tidigare

2009-05-11 @ 20:15:31
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja precis, för nu så börjar det bli riktigt tungt! :/

Ja allting är inhandlat, haha jadu jag vet inte riktigt vad det är för barnvagn..

Min sambos föräldrar köpte den till oss strax efter jul, är dålig på barnvagnar så vi fick den som inflyttningspresent :)

2009-05-11 @ 20:24:03
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0