Iväg

Snart så ska vi packa ihop skötväskan, ner till mamma och pappa o lämna saker som vi har lånat av dom.. Lika bra att lämna tillbaka saker innan flytt så man ej glömmer vart man har lagt det någonstanns. Haha.. typiskt mig i såfall!
Sen bär det av till Colorama och hämta ut paket o skicka Theodors inbjudningskort till hans 1 årskalas.. Närmar sig med stormsteg hans allra första 1 årsdag!
Fast kalaset ska vi inte ha samma dag som han fyller år..
Får se hur många som vill komma, ska iallfall beställa mat på ica affären på Lödde centrum. Billigt och bra!

Efter colorama kör vi till Diana och hämtar upp henne och sen beger vi oss till HBG där vi lämnar Jonas på jobb.. Sen ska vi till babyland för jag ska besiktiga Theodors barnvagn... Var där för ca 2 veckor sedan och skulle ha gjort det men dom gjorde det bara speciella dagar. Typiskt!!

Nu håller vi på med mat.. Håller på att tömma frysen på all mat så man kan riktigt frosta av frysen inför flytt.. Storhandlar nog inte denna månaden utan handlar maten efter behov till mig och Jonas. Så slipper vi frosta av frys igen till flytt.
Idag blir det "fattigmansköttfärsås" och potatis..  Får se om det blir gott.. Många säger att köttfärssås och potatis är gott.. vi får helt enkelt se!

Nu måste jag gå, men vi hörs!

Kram

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0