tjejerna

Idag ska jag lämna Theodor hemma och gå o fika med tjejerna från familjeliv =) Så otroligt roligt att hitta nya vänner som förstår en och aldrig klagar att man inte finns där för dom.
När jag säger att jag ska lämna theodor hemma så e det naturligtvis med Jonas då =) Så dum huvudet är jag inte =)!

Nu måste jag kila, ska på apoteket o sådant med mamma!


GRATTIS mamma på födelsedagen!!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Låter som en härlig dag! Man behöver gå ifrån och inte "vara mamma" med :) Hoppas ni får det trevligt! Allt är bara bra med oss, med er med hoppas jag? :)) Kramis!

2009-08-12 @ 11:43:33
Postat av: Tessan

Nämen kan inte han vara hemma själv?? ;) Kul att träffa lite nytt folk de behövs ibland.. Samtidigt behöver man vara lite barnledig emellanåt =) Så kul för dig att du lyckas gå ner i vikt fast du e gravid =) En annan behöver ta tag med vikten oxå :S Ha en bra dag tjejen... Kram

2009-08-12 @ 12:13:30
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Ja du... Arbetet skulle kosta ca 80 000 å rör å annat material ca 20 000. Fattar inte hur det kan bli så mycket pengar...

Hoppas du hagt en trevlig dag. =0)

2009-08-12 @ 14:52:52
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: linda

Hihi , tycker de är trevligt att träffa er med. Normala tjejer med samma intresse :) Kram linda

2009-08-13 @ 14:19:44
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0