shit..

Ojoj vad tiden har gått fort.. o inte en tanke på bloggen har jag haft! Verkar som suget att skriva har försvunnit nu.. Kanske kommer tillbaka, kanske inte!

Nu så är hallen målad, blev så super fint! Tack tack Mats ( Casper) att ni ställde upp o hjälpte till!
O idag har vi snackat med hyresvärden o förhoppningsvis i morgon eller onsdag har vi fått vårt vindsförråd. Nånstanns hade det blivit fel o vi skulle ha haft vårt förråd från allra första början.
Så nu när kompisarna ser detta kanske dom börjar bry sig o hör av sej?  Annars har dom bara hört av sej för att vilja se lägenheten. Kan man inte umgås utanför? Jo det har ju vissa bevisat iallfall =) Så jag drar inte alla över en kant. O det värsta e, bjuder vi nu inte hem folket frivilligt vad händer då? Jo JAG får skit för det!
Jag blir så arg.  Bråka inte med en GRAVID tjej med mkt hormoner i kroppen!

Jonas är nu pappaledig i va 2 veckor, skönt att ha honom hemma =) Så nu när han e hemma kan jag ju slippa höra av mej till alla. För om partner är ledig, då hör man väl inte av sig? Det e så jag har blivit behandlad iallfall.
Så som man vill bli behandlad, behandlar man väl andra?

Torsdag, då ska vi få se vårt underverk i magen =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Skönt om ni får förrådet nu, håller tummarna för det! Roligt med målning i hallen, vad blev det för färg? Mys att ha sambon hemma, hoppas ni får några mysiga veckor tsms. Min började jobba idag efter 3v sem :P Åh myyyys med ul! :D Ska ni ta reda på könet? :) Kram o ha det gott!

2009-08-03 @ 17:18:36
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Malin

Njäe, lite allt möjligt bara. Men det löser sig nog .) Åh låter fint, älskar blått. Mys. Hihi. Allt är säkert bara bra - lycka till! :-) Kramis!

2009-08-03 @ 19:33:13
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: linda

hej jag ser fram emot att få höra hur det står till med den lille i magen. nathalie ser fram emot att träffa er på lördag.

kram

2009-08-03 @ 20:05:02
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: linda

sorry naturligtvis ser vi andra oxå fram emot det..lät så fel de ja skrev innan.

2009-08-03 @ 20:06:18
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: malin / UNGTvillingMamma/

Hur långt gången e du nu gumman?:). Jag tror att det var du och en annan tjej som linda skulle träffat idag:) Åh ja skulle ha följt med henne:) men det blev inställt pga vädret ( tror jag det var)...Skönt att ni snart får ert förråd!..Förstår er förtvivlan och ilska över det:) Åh FOLK som inte accepterar ett nej.ursch såna gillar vi inte:)... kramar Malin och tvillingarna Mathilda och Alexsander :)

2009-08-03 @ 22:04:07
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/
Postat av: linda

ja men dret är vi med..å på torsdag eller onsdag ska vi köpa allt till kalaset..kommer bli dyrt..

2009-08-04 @ 08:06:31
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0