Såld!!

Hej alla!
Idag så sålde vi vår gamla vagn, inte lönt att ha den kvar nu när vi har den nya vagnen.. som är mkt bättre.. Tycker vi iallfall =) Älskar vår Brio Sing!

Igår så var jag och Theodor hos syrran hela eftermiddagen eftersom Jonas jobbade, åkte inom Diana när vi körde hem för hon hade fått hem våra nya och snygga Nalle Puh muggar! Fotar dom sen och lägger in.. Jätte söta =)
Jonas kom hem strax efter 21 o då köpte han med sig kinamat så det mumsade vi på.. Lite sent att äta men jonas var vrål hungrig när han kom hem o kina mat säger man inte nej till.. hehe..

Idag har jag  varit på vc o träffat en läkare som enbart genom att kolla mina reflexer kunde säga att det onda i min kropp var en "trött rygg".. Jaha tack för den o nu ska man gå hos en sjukgymnast.. Aja.. Det får väl gå... Men jag gick ändå inom Hagsmassage här i stan o bokade en tid... 530 kr för 1 timme.. tackar och bockar! Ska bli så jäkla skönt att få ett proffs att massera rygg, nacke o axlar.. Dyr vana om man fortsätta.. Vilket jag inte tror jag har råd med =(

Kl 15 idag så träffade jag Johanna och vi gick vid stranden ner till stan, där nere tog vi oss en glass och lite iste.. Efter fikan så gick vi iaffärer o då handlade vi lita o naturligtvis har jag fotat det jag köpte idag =)
Sen gick vi genom koloniområdet på citadellet hem och avslutade vi träff där vi träffades vid exercifältet. Vi var ute i två timmar o under dom 2 timmarna skrek Theodor i kanske 1½ timme..=(

Nu ikväll så kom Diana och hjälpte mej så att jag inte skulle bli rånad när dom skulle komma och kolla barnvagen.. Man vet ju aldrig vad det e för folk man släpper in så därför bad jag om hjälp. Hit kom det ett urgullit par som skulle ha barn i Maj månad o var hur snälla som helst! Lycka till med er lill* ( inte för att dom vet att jag har skrivit detta.. haha )
Nu har Theodor precis badat och nu väntar det pyjamas o en flaska gonatt välling o sen hoppas jag att han somnar för kvällen så jag enbart kan slänga mej i soffan o inte göra något!!  Fick hem nya filmer från Lovefilm idag o där var Tingelling med och den vill jag se!! Älskar DisneyFilmer, kanske är ett barn inerst inne =) Nu ska jag lägga upp bilderna och sen ska jag ta Theodor som börjar bli missnöjd med sina leksaker =(

 Theodor i ett oljebad!
3 bodys från Lindex och en Elmopyjamas från HM! Så fint!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0