Jonas fyller år idag!

Jajamensan idag så blir min Jonas 24 år! Hade fixat barnvakt och allt och det var meningen att jag skulle överraska med bio och middag.. Men så blev inte fallet då den bion vi ville se inte alls gick i HBG o jag pallade verkligen inte köra ner till Lund eller Malmö. För den delen så hittar jag inte i Lund heller..
Malmö, där hade ju Jonas hittat eftersom han har bott där.. Aja det kommer väl fler tillfällen..
Så ikväll blev det tv och Thaimat!
Men min rätt var inte god =( Jag mådde bara illa av lukten ( nää jag e inte gravid ) o nu efteråt har jag blivit dålig i magen.. Får se vad som sker under natten.

Min bror fyller även år idag och jag kan slå vad om att nästan hela min familj ringde och sa Grattis till honom! Men vem ringde Jonas? Jo bara mina föräldrar..  Syrran sa iofs Grattis på min msn, men jonas jobbade o jag bad dom ringa senare... Men ingen annan har kunnat säga Grattis till honom!  Dålig stil, räknas han inte in i familjen eller?
För den delen så var det knappt några vänner heller som hörde av sig till honom ( då menar jag hans vänner, inte mina )
Vad e detta?!? Har man slutat och säga Grattis eller`?
Ohyfsat.. Jag ska göra samma sak nästa gång någon fyller år!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: camilla och andreas

Grattis från oss. Gamle man :)

2009-04-09 @ 21:57:12
Postat av: Petra

Jag glömde helt bort det, så du får hälsa honom grattis i efterskott ifrån oss.

2009-04-10 @ 08:14:22
Postat av: linda

ja sa grattis via din msn iaf.men grattis igen jonas=)

2009-04-10 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0