telefon

Till alla er som försöker få tag på oss så har vi inte en fungerande hemtelefon!
Jäkla årt telefonbolag som hela tiden håller på att strula.. Liksom inte första gången! BLIR LESS!

Så vill man oss något ringer man på mobilen, svarar vi inte så ringer man igen tills vi svarar =)
Så de så =)


Idag har vi mött upp Linda & Hennes Leon o gått på föräldrargrupp, mkt trevligt =) Miranda var hur duktig som helst.
Gjorde en snabbkoll på hennes vikt o hon hade bara gått upp 25 gram sedan i fredags..
Så idag vägde hon då 3255 gram.
Mjölken mättar inte lillan alls så på bvc rådan ska vi bara ge henne ersättning nu eftersom hon ej blir mätt på min mjölk.
När jag pumpar så kommer det knappt ut något då heller.

Theodor börjar bli förkyld, stackarens näsa bara rinner hela tiden! Mammas hjärta! Förhoppningvis blir det bättre snart =)


NU börjar jonas med middagen, o jag har ingen aning om vad det blir för jag sa att han o theodor kunde bestämma det när jag & miranda var på kurs =)
Överraskning blir detta =)
Som sagt Jonas & theodor håller på i köket, Miranda sover så jag ska passa på att ta en varm & skön dusch!
Sen när jonas börjar jobba nästa vecka så e det väl slut med att kunna duscha när man själv vill.. Hehe..

Ha det bra mina vänner!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Tråkigt att du inte har tillräckligt med mjölk, har du testat amningste? Eller det kanske är för sent nu, men annars kan du testa det, funkar hur bra som helst tycker jag. Jag fick mycket mer mjölk och jag hade mycket sen innan :)



Jag har köpt det på h&m :)

Kram

2010-03-08 @ 21:20:30
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0