Utmanad

Jag har blivit utmanad av Petra att göra denna listan:

Vad gjorde du för tio år sedan:
Oj.. slutade 9an, gick på bal o blev tillsammans med Fredrik.. Sen minns jag inte så mkt mer jusrtt nu=)

Vad gjorde du för ett år sedan?
Var mammaledig till Theodor

Fem snacks du gillar:
Chips,lösgodis och hmmm... lite ostbågar oxå

Fem sånger du kan hela texten till:
Haha, du den kan jag nog inte svara på..

Fem saker du skulle göra om du var miljonär:
Hur mkt miljonär? hehe.. Nä men betala av saker, lånet på bilen.. Och köpa nya möbler =) Kanske ett litet radhus någonstanns oxå.

Fem dåliga vanor:
Äsch dt e nog så mkt att jag inte kan säga det just nu.

Fem saker du gillar att göra:
Sova, vara med min egen familj, shoppa, träffa vänner, fika, se film, äta godis :D

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Det vet jag när jag ser plagget.

Fem favoritleksaker:
Datan e kanske inte just en favvo men den andvänds varje dag & fan vad jag e kass på att komma på saker om mej själv. Mkt lättare när folk säger saker om mej i stället.. Hehe

Fem personer jag utmanar med denna listan:
Jag vet inte riktigt vem som läser min blogg, så vem som helst utmanar jag =)
Skriv gärna när ni har svarat på frågorna o lämna er adress så kan jag tjuvkika! Hehe


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Kul att du ville anta min utmaning. :)

2010-01-08 @ 18:45:29
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

vad skönt att det gick tillslut! det där går fram och tillbaka med deras sömn ibland är den jätte bra och andra dagar funkar den inte alls så man vet ju inte vad man har att förvänta sig nästa natt. :) men det händer ju så mycket i deras liv som hamnar i deras drömmar och sömnrytm.



hur sov han som mindre då? . min grabb började sova från 19 till 11:00 på morgonen när han var 3 månader när han blev runt 7-8 månader förändrades sömnen enormt och sov från 19 till 05/06/07:30 ungefär.



hehe ja det är ju jätte skönt att den inte är samma som första. :) kramis.

2010-01-08 @ 19:11:28
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag svarar på listan :D

2010-01-08 @ 22:04:50
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Okej jo nu har jag bestämmt att Kim får bestämma namn om det blir en flicka, jag har bestät pojknamnet. Men hon kommer att få stava med Malwa, det betyder vacker :)

Ja jag tycker med att det är fint men har fastnat mer för Alvina. Men ibland får man bjuda till ;)

Alicia hade jag en tjej på dagis som hette. Då bestämde jag det, något år innan jag vart gravid :P

Allt bra med er idag?

2010-01-09 @ 07:04:14
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Kathy och Lovisa

Hihi ja, såklart att du gör :)

2010-01-10 @ 13:41:06
URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0