Väntan

visst är väntan så himla jobbig?
Jag e som ett barn på julafton, längtar så mkt att det börjar bli jobbigt att vänta. Tiden hit har ändå gått så himla fort men ändå så kommer denna dagen och halva dagen imorgon SEGA sig fram. Och jag har inget vettigt alls att göra idag =( Jag undrar hur många av mina läsare som har koll på min grav o vet vilken vecka jag e i och så.. Vem vet? Är det ingen som vet så mkt så tänker jag nog inte skriva så mkt om väntande bebis mer. Jag har märkt av andra, jag nämner inga namn att har man redan 1 barn så verkar nummer 2 barnet inte speciellt uppmärksammat. O så kan det faktiskt kännas ibland. Men detta ör faktiskt ett mirakel för oss, vårt andra underbara mirakel!
Undrar när vi får se "den"..

Jonas jobbar, vill egentligen gå på loppis i Örja men har ingen barnvakt till Theodor.. Och förra omgången vi var där så hade vi med Theodor o det gör jag aldrig om!
Fy vad det var packat med folk!
Funderar på att gå till ÖB senare med Theodor och köpa en ny kaffekokare.. Jonas bara klagar på den vi har.. Men vädret ser mullet ut så jag vet inte hur det blir. Cyklar eller tar vagnen iallfall.

Theodor har 3 kindtänder på G, behöver jag ens berätta hur tillståndet är här hemma? Nätterna är jobbiga pga jobbiga tänder o jobbig hosta.  Hur får jag bort hostan?
Och Theos nummer2 blöjor är absolut inte roliga att byta! Speciellt inte när man e gravid o inte klarar av sådana dofter *urk*

Hade Me&I party i fredags, handlade för ca 1500 kr.. Så mkt fina saker o speciellt till en liten bebis flicka! Hihi

Nu ska jag gå o ge min klåfingrige son gröt!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Japp,bebisen är ert mirakel & mosters goding :)

Väntar spänt att få se det lilla livet :)



Naw, stackars mosters älskling, inte lätt att få tänder ju :(

Ge han en puss från oss.

Kram

2009-09-27 @ 10:17:02
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Psst....minnet är knäppt hos mig, men har för mig att du är i vecka 18 ?

2009-09-27 @ 10:20:12
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi var med först inne på att bege oss till loppisen, men det blev bara inte av o nu har vi en hemmamys dag ist :) blir nog ikväll en sväng till center syd i em ist + lund :) mm den känslan tror jag med faktiskt att jag kommer ha.. synd, för visst är det en lika stor glädje att vänta barn nr2. Jag längtar redan tills det är vår tur! Jag vet faktiskt inte i vilken vecka du kan vara? Kring UL eller? Hoppas att både du och bebis mår bra :) Ooh spännande med klädesparty! Hihi. Roligt att du hittade en massa fint. Bebisflicka? :)) Ha en fin söndag och krya på dig Theo, dumma dumma hosta!! Kramar.

2009-09-27 @ 10:22:06
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: linda

Klart barn nr två ska uppmärksamas lika mkt, det är ju också ett mirakel, trist när det blir så ! Men jag håller koll på din grav iaf ;)

2009-09-27 @ 16:12:55
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0