tråkigt..

Jag vet att jag inte e världens bästa bloggare jag i heller.. Men f*n vad jag e trött på aldrig nån uppdaterar sin blogg på helgen.. Alla försvinner o har sitt liv med sin sambo! Haha.. Så kommer jag som har sambo o barn men e ändå en laptop nörd som kollar igenom alla bloggar.. Knappt nån som har skrivit.. Bläh. O jag menar INGEN speciell så ingen behöver ta åt sig.

Idag har jag vilat, städat kök o badrum  o håller på att tvätta.. Orkar dock inte städa färdigt storarum o sovrum så det får bli i morgon eller en annan dag i veckan..
Jag e lat okay? o e inte speciellt pedant av mej.. Men iofs så finns det dom som e värre än på mej att ha det stökigt.. Men jag anser att jag dör inte av att saker ligger framme. Men dock tycker jag det e skit tråkigt att städa undan efter mig.

Är ni pedanta? De flesta jag känner är iallfall "lite" pedanta så därför e jag livrädd för att ta hem folk hit.. äsch så dumt att förklara för nu tror folk att det ser ut som andra världskriget här hemma.. Men det e inte så jag menar. Jag LOVAR!

Snart e det dags att göra middag, idag blir det kycklingfile med klyftpotatis o hemmagjord STARK tzasiki...  Såå goott.. Det var bebben i magen idag som bestämde maten.. hehe

Ha det så bra =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

jag håller med dej att det är tråkigt att fålk inte uppdaterar på helgen..ja sitter med å kollar runder och älskar att läsa.idag har jag skrivit två inlägg tex.



svar på din fråga om jag e pedant..ja det är jag

jag e nåt så enormt pedant men jag vill ändå hem till er en dag..jag bryr mej inte hur andra har det hemmamen när folk kommer hit eller det igentligen bara e vi hemma så ska det inte ligga nåt framme alls..inte ens en penna..sen blir jag sur om kranen i köket inte står rakt fram..hehe dumt de låter.

kram

2009-09-06 @ 18:09:35
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är INTE pedant :D

2009-09-06 @ 21:26:50
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja ordspråket stämmer så bra, så bra. Skönt du mår bättre! :) Haha, jag uppd väl min blogg ofta? ;) Fast jag har smabo/make o barn. Haha. Men det går i vågor här med, hehe. Ibland faller orken på, ibland inte :) Mums! Låter som en mysig kväll, kramis!

2009-09-06 @ 21:29:23
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Jag är lite pedant av mig. Eller vet inte om jag vill kalla mig pedant, men vill ha det rent omkring mig. Speciellt när jag går hemma hela dagarna.

Dock bryr jag mig inte alls om hur andra har det. Så länge det ser hyfsat ut å jag slipper sätta mig på matrester. Haha!

2009-09-07 @ 13:05:17
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0