Sjuk

Oh fy fan vad jag e dålig..
Allt började igår när jag hämtade theodor på dagis, kände att jag hade ont överallt men allra mest i ryggen. Sen under resten av dagen så blev jag bara sämre o sämre.
När jag gick o lade mig hade jag 38 i temp o kräkte upp tabletten jag skulle ta..
Somnade gott iallfall men vaknade ganska snart där efter att jag frös o skakade som ett litet löv. Lyckades ta mig upp på toan för jag var kissnödig o när jag var i badrummet så kläde jag på mig ett par pyjamas byxor o gick in o lade mig igen.. Vid denna tidpunkten hade Jonas lagt sig ute på soffan för att jag skulle få sova i fred eftersom jag inte mådde bra.
Jag lyckades somna om efter många fross skakningar, o vaknade sedan vid ca 04.30, mådde illa som en gris o svettades som en gnu.. Har ALDRIG vaknat o varit så svettig =(
Började ulka o Jonas kommer in farandes med en spann o dricka ( hant aldrig resa mej upp när jag började ulka)
Jag bad honom hämta tempen o då hade jag 39 i feber... Sagt o gjort så åkte två panodil ner i magen o fick behålla dom i magen. Jonas ringde sitt jobb o sa att han fick stanna hemma idag för att ta hand om Theodor.. Jag var uppenbarligt inte människa..
Somnade om o vaknade när jonas skulle ta lilleman till dagis.. Jag somnade om, vakna när Jonas kom hem o därefter somnade jag om o sov tills jonas kom hem igen EFTER att ha hämtat hem theodor från dagis.. Då var kl ca 12.30..
Min feber låg då på ca 38,3 o jag kände mig lite bättre...
Har legat i soffan resten av dagen o vi har kollat film o jag har fått i mig en halv kopp te, en halv macka o en halv piggelin....
O just det, halsen känns som ett rivjärn...

Behöver jag säga mer om hur jag mår idag?

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Cecilia - Bebis i december <3

Usch låter lite alls roligt :(

Hoppas det går över så du måt bättre..

2009-09-04 @ 18:27:44
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen usch, det lät verkligen illa! Kanske någon släng av influensan? Uschdå.. Tur Jonas stannade hemma och tog hand om Theo. Hoppas du mår bättre nu, krya på dig och var rädd om dig/er. Kramar.

2009-09-04 @ 18:34:26
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Krya på dig!

2009-09-04 @ 22:08:29
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Skönt att du mår bättre!

Det var örtmarinerad kycklingfilé med klyftpotatis å tsatziki. Såsen var också smarrig men minns inte vad det var. Kostade bara 69 kr med salladsbuffé, bröd, mat, dryck å kaffe. Tyckte det var ett bra pris!

2009-09-05 @ 18:35:05
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

ta och kolla så att det inte är svininfluensan.... den är ju precis som en vanlig influensa fast snäppet värre och smittsam som attan... tänkte bara så den inte sprids mer än nödvändigt eftersom små barn är jättekänsliga för den enligt de senaste forskningsrapporterna.



Men jag hoppas att det "bara" är vanlig förkylning och att du får må bättre snart!:.))



du frågade om barnkläderna som jag köpte och de är av märket Joha samt Lindberg, så jag antar att man kan köpa de lite överallt... :.))

2009-09-05 @ 19:12:48
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0