Ryggen

Jag tror att jag ansträngde mej för mkt igår.. Idag har jag så ont i svanken att jag knappt kan röra mig. Varje gång jag ska ta upp theodor så hugger det till i både rygg o mage.. Får hoppas att det går över iallfall.. Svin ont gör det!


Idag så e  Theodor på dagis mellan 9-12 o idag när jag lämnade honom så började han gråta o hålla sig fast i mina kläder.. Dagis fröken tog honom o han grät ännu mer.. O mitt lilla hjärta! JAg började nästan gråta själv när jag gick där i från.. Sitter med telefonerna i beredskap ifall dom ringer efter mig.. Men än så länge är det tyst så jag antar att det går bra. Hoppas det!

Nu så ska jag sätta mej o sy på min duk så den blir färdig till jul ( haha ) eller iallfall halvfärdig innan ja får mitt babytäcke som jag ska sy.
Håller på att sy en jul duk o e inte så himla snabb på det o går det inte som jag vill så blir det aldrig färdigt.. Tappar tålamodet så fort. Dessutom gillar jag bara mest sy julsaker.. Så när jag får mitt babytäcke med Nalle Puh så ska det verkligen bli intressant om jag lyckas sy färdigt det.. Annars får jag väl ge det till mormor som vanligt! Haha..


Ni får ha en trevlig dag så hörs vi kanske senare!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0