Piggelin

Trots Theodor inte får någon ro på nätterna av sin hosta så e han så himla pigg på morgonen! Haha.. Jag fattar inte, vart får dom sin energi i från? Hade jag legat o hostat livet ur mina lungor på nätterna så hade jag varit däckad på morgonen.. Theodor kan inte ha ärvt varken min eller Jonas älskade sömn! *skratt*
Så nu går han runt soffan o bordet här hemma i sin pyjamas o nu ser jag att snoret har runnit.. Mysigt.. Hihi
Jag undrar när han ska lära sig gå på riktigt, han verkar vara sen med det.. Menmen, än så länge vet jag NÄSTAN vart jag har honom när jag lämnar rummet för att hämta nått i köket!

Nu kl 9 ska jag ringa barnmottagningen, får theodor kan inte fortsätta med denna hostan. Hostmedcinen vi har verkar ju inte hjälpa ett dugg :/ Jag hoppas innerligt att dom tar emot oss idag, sist vägrade dom eftersom han inte hade feber.

Vad ska ni hitta på idag? Själv vill jag gå o ta en fika men som vanligt finns där väl ingen som vill =(

Kramar

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Martina

har ni provat att ge han varm mjölk med honung i, funkar jättebra på melwin iaf.

2009-09-16 @ 09:37:01
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Malin

Jadu säg det.. De är så pigga fast de är sjuka, haha.. Så mycket energi de har! Synd att ni inte har något att göra idag. Vi hade gärna tagit en fika i em, men jag vill helst inte ses om inte Theo är fullt frisk. Filip får nog med baciller på dagis ;) Haha.. Hoppas du förstår. Men kanske i nästa vecka? Jag kan höra med Sandra med :) Kram o hoppas ni får en tid hos dr och kan kolla upp hostan!

2009-09-16 @ 10:25:25
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: linda

ja jag har tråkigt..nathalie e lämnad på dagis i två timmar idag och jag e slut på ideer..ska hämta henne nu halv tolv..

2009-09-16 @ 11:02:17
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0