Ny vecka

Idag gick jag in i en ny vecka. Shit vad tiden har gått alltså.. Undra om resterande tid kommer gå lika fort?
Vet inte vad jag ville med detta inlägg egentligen.. Bara fördriva tid i reklamen på djungelkändisar antar jag..


Skulle ha lagt mej innan för jag mådde inte bra men ville verkligen se Idol O KD, men nu e jag så trött att ögonen går ikors.. Jag ska bara se Östermalm tjejen göra sin utmaning o sen lägger jag mej.. Avskyr den tjejen..
Ser ni på det?


godnatt!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

han kör upp redan morrn (torsdag) han bör ju klara det eftersom han har kört bil nu i 7 år egentligen. Trist bara att vi inte har någon bil nu när han väl får sitt kort :/ Innan hade han bil men inget kort haha. Men ja får vell gå endån, hade vatt skoj bara att köra en runda om han nu får det imorrn :/

2009-09-16 @ 22:29:05
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0