Grattis!!!

Oh vad jag tycker det har blivit kallt om dagarna nu.. Jag e inte redo för denna kylan än tycker jag! Menmen fick panikartat köpt mej en ny scarfs idag som får duga som halsduk tills det blir kyligare ute.. Röd e den =) Hur fin som helst!
Snart e det väl en riktig vinter utanför fönsterna och då hoppas jag att dom har satt igång värmen här i lägenheten. För det har dom inte gjort än o det tycker jag e SKIT. Det e inte meningen att man ska behöva sitta och frysa hela tiden.
Så nu e det tända ljus i hela vardagsrummet =) Så mysigt!
Jonas är redan på väg hem från jobb, jag bad honom gå inom kvantum o handla hem till hemmagjorda hamburgare.. Jag slarvade med min middag idag o nöjde mej med en bulle med rostbiff på! *mums*
Men hamburgare kan nog gå ner oxå, fast det e lite sent.. Men skit samma.. Jag e gravid o har inte gått upp ett enda kg än så länge.. Bara neråt =)


Idag så möte Johanna och hennes Son upp oss på theodors dagis och så gick vi ner till stan.. In på maddes och fikade lite o barnen fick mellanmål =) Sedan gick vi inom toddlers o sen alla klädesaffärer.. Sen bar det hemmåt o vi fick tacka för oss för denna gången! Nästa vecka bjöd Johanna på fika hemma hos sig.

Sen vill jag bara säga : ETT STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG DIANA! VI HAR TÄNKT PÅ DIG HELA DENNA DAG. Ring när du orkar o känner för det.. Jag hoppas att operationen gick bra idag o att du på något sätt fick många presenter på sjukhus sängen!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0