Förkyld?

Nu tror jag minsann att jag har dragit på mej en förkylning jag oxå! Kände mej helt täppt i nästan i går kväll men när jag skulle sova så försvann den känslan..
Men nu känner jag mej helt "lost" i huvudet o näsan är täppt som bara den. Försöker dricka mkt the men av det så kissar jag bara hela tiden.. O det e jobbigt att gå på toa var 5e minut tycker jag.. Haha. Köpte nytt the i dag faktiskt, blåbär hallon.. I en sådan triangelpåse.. Vet inte vad jag skulle tycka om det faktiskt.. får ge det någon gång till. =)

Kom till barnmottagningen kl 11 o kom in till läkaren 11.10 o var ute igen till 11.30. Dom sa att det vara bara att fortsätta som vi har gjort för någon annan hostmedcin finns inte om man e under två år. Den krupp medcin som finns får man inte ge till barn under 2 år.. Flera läkare hade blivit anmälda för att dom hade skrivit ut recept på den.. Läkaren sa att om hostan inte försvunnit om 2 veckor så skulle vi återkomma.. Han kunde gå på dagis för hon sa att förövrigt så var han frisk =)
Skönt att höra!
Så imorgon kl 9 ska lilleman på dagis.. Får se hur det går!

Nu kom theodor till mej o vill gosa så jag får ta o göra det =)

Kramar

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Jösses...så fel dom har. Där finns visst till barn under 2 år när dom har krupp.

2009-09-16 @ 18:35:48
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Kenpigt..men däremot så är dom emot krupp medicin,kanske därför? Casper fick, Simon fick. Tycker det är konstigt bara.

Men huvudsaken är att Theodor blir frisk:)

2009-09-16 @ 19:46:14
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0