svar

Anonym om frågestund?:
Hur kommer det sig att du klagar på att ni har dåligt med pengar men ändå så kan du shoppa som du gör?Lite nyfiken hur man gör bara



När klagade jag på att vi hade ont om pengar? O när shoppade jag något senast? Har jag liksom inte rätt att köpa kläder till min egen son? O kläder till mej själv som har en växande mage?
Och att du inte kunde stå för vem du e, det e det svagaste jag någonsins har sett. Dessutom finns det saker som heter sparade pengar på ett konto på banken. Men plocka fram inläggen där jag har shoppat upp alla våra pengar.



Syrran: bröllop sker till jul när det snöar o jag kan ha häst o släde.

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0