Mammakläder

Idag gick jag o Jonas ner i stan, passade på medans Lilleman e på dagis.. Skönt att titta på kläder i lugn o ro =)
Gick in på HM, behöver nya kläder tills lördag när vi ska iväg på överraskning på förmiddagen.. Eller jag behöver väl inte i den bemärkelsen men det hade varit roligt att ha nya kläder på sig ju =)
Iallfall hittade jag en mörklila sjukt snygg skjort tunika.. Så fin är den verkligen! Vill då ha ett par svarta byxor till o hittade ett par som jag verkligen gillade.. Men fanns de i min storlek? Neej! Varken här i LA, på centersyd, familja eller på väla.. Ohhh.. Suck!
Så om jag inte hittar andra svarta byxor, kan man då ha vanliga ljusa jeans till?
Sen på lördag kvällen ska jag o Linda från Genarp gå på bio.. Helt själva.. utan barn o utan män!
Nu ska vi bara hitta en film oxå..

På onsdag ska Jonas bli opererad.. vi fick reda på det innan idag.. Så på onsdag till torsdag ska mamma passa theodor så jonas får lugn o ro när han kommer hem.. Ingen allvarlig operation men man e ju alltid hur slut som helst efter en narkos.
Skönt med barnvakt i närheten när det behövs!

Snart ska vi iväg o hämta lilleman på dagis.. tar bussen ut dit idag.. Bilen är på verkstad.. 5000 kr fattigare om ett par timmar *snyft*

Sen blir det middag, lax, hollandisås, potatis och grönsaker! MUMS!

Ikväll blir det hallon&fläder paj med vaniljsås.. Måste ju ha det till premiären av DH!!! ÄNTLIGEN!
Som jag har längtat hela sommaren!!!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: madde

Är det den lila från h&m?

Den köpte jag för ett par veckor sedan, den är grymmt snygg men också jävligt skön!

2009-10-08 @ 00:35:15
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0