ingen kraft

Har ingen kraft alls idag..
Har fått sova hela natten för jonas har tagit theodor som förresten har hostat lungorna ur sej =(
Dock ingen feber så det e ju skönt så han e på dagis som vanligt.
Fick iallfall en tid till barnmottagningen på fredag så jag HOPPAS att dom kan hjälpa oss nu med Theodors hosta. Ingen av oss orkar mer, Theodor blir ju helt slut av allt hostande..

Jag vaknade iallfall imorse med att få springa på toa, somnade om o vaknade och har fått kräka 2 gånger. Jag har ingen mer kraft!!

Jonas är nu på sjukhuset o ska bli opererad o ringer i eftermiddag när han ska komma hem, innan dess ska jag har hämtat hem theodor från dagis o lämnat honom hos mamma & pappa där han ska tillbringa natten. Jag vet bara inte hur jag ska orka.


Någon som har tips om hur jag ska bli frisk?

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Usch stackare! Har du ingen som kan hjälpa dig? Så du slipper gå ut och må sämre och likaså smitta andra? Usch, hoppas du snart är kry igen! Kramar.

2009-10-14 @ 15:57:51
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Petra

Hej. :) Benny tyckte om grytan eller vad man ska kalla det. Själv har jag inte testat den... för jag mådde illa av bara lukten, så jag har tyvärr inte smakat den. Men den såg väldigt god ut. :)

2009-10-14 @ 19:43:31
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Diana

Åhh hoppas du blir bättre snart.

Hälsa jonas och hoppas han frisknar till snabbt..



kramizzar till er alla 4

2009-10-14 @ 22:40:29
Postat av: Diana

Hej vännen.

Ja jag vet att du gjort det men du ska bara vila och bli frisk igen så jag kan få träffa lillkillen nästa vecka.



Skickar KRYA PÅ DIG KRAMAR

och hoppas de hjälper.



KRAM KRAM KRAM

2009-10-17 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0