Ärtsoppa

Idag så håller jag på att koka ärtsoppa för första gången i mitt liv.. Avskyr sådan ärtsoppa man köper i affären men tycker att mammas e helt OK. O Jonas har tjatat nu i evigheter efter det så nu jäklar lades ärtorna i blöt i gårkväll o nu har jag börjat tillaga det.
MEN FY VAD DET LUKTAR.
Tösen i magen gillar inte det o det känns som om magen ska vändas ut o in hela tiden... Fy fy fy fy.. Jag hoppas att tösen gillar det när hon får smaka på det. För jag vill ju ha det!

Aja, vi får helt enkelt se hur det slutar!

Nu  det lunch iallfall =)


Kramar


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Mm, det är så gott! Jag gör alltid vår helt själv, lätt och så mkt billigare :D Hoppas att du kan äta och njuta :) Kram.

2009-10-03 @ 13:24:09
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0