gullunge

Idag så körde jag och hämtade Theodor runt 14 tiden, då låg han o sov så gott hemma hos mamma & pappa! Fick väcka honom efter en stund o fick världens mysigaste kram av honom när han kom upp i min famn =)
Satt länge hos mamma & pappa, käkade tårta som jag hade köpt eftersom det var farsdag.. Så grattis pappa!
Beställde nya gardiner då jag inte alls e nöjd med dom vi har uppe nu.. Synd eftersom som dom e sprillans nya sedan somras. Menmen man ska känna sig nöjd. O hittade nya till bra pris så det e lugnt =)
När Theodor o jag kom hem så jobbade ju jonas.. Så jag försökte få theo att leka med sina leksaker men det funkade inte.. Han blev gnälligare o tröttare ju mer kl gick.. När kl var ca 18.20 så satte jag honom bredvid mej i soffan o så höllt jag om honom. O han somna! Hihi.. Till slut sov han så gott att hans huvud ramlade ner på min mage.. Så där satt han och sov! Så otroligt sött!
Tur att han iallfall hade fått torr blöja o pyjamas. Men han hant inte få välling..  Stackars liten, han mår inte alls bra =( Dags med läkare igen imorgon antar jag.

Nu ska jag se om där är något mer vettigt på tvn.. Jonas jobbar en stund till.. snart ska han börja jobba nätter.. O jag har typ inte sovit ensam hemma sen vi flyttade ihop.. Hur sjutton ska detta gå??!?

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0